preskoči na sadržaj

Tehnička škola Slavonski Brod

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Školski kurikulum za 2015./2016.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 10. 2009.

Ukupno: 292641
Danas: 7
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IPA Navigator
Autor: Marija Kristić, 6. 10. 2013.

U ponedjeljak, 23. rujna, u Tehničkoj školi Slavonski Brod održana je  početna konferencija IPA projekta Navigator. Navigator je kurikulum za detekciju i prevenciju poremećaja u ponašanju u Brodsko-posavskoj županiji. Opći cilj ovog projekta je doprinijeti unapređenju jednakih mogućnosti u pristupu obrazovanju skupinama u nepovoljnom položaju promicanjem relevantnih službi za detekciju i odgovarajući tretman istih. Isto tako i osigurati lakši i prikladniji pristup obrazovanju te socijalnu inkluziju djece i mladih s poremećajima u ponašanju i ADHD-om kroz povećanje tehničkih i stručnih kapaciteta obrazovnih institucija na području Brodsko-posavske županije. Nositelj projekta je Tehnička škola Slavonski Brod, dok su partneri u projektu Učiteljski fakultet u Osijeku, Dislocirani studij Slavonski Brod, Dječji vrtić „Cekin”, Slavonski Brod te Dom za djecu i mlade Slavonski Brod.

Očekivane rezultate pročitajte u nastavku obavijesti. Fotografije početne konferencije nalaze se u foto-galeriji.


Očekivani rezultati

•Uspostavljanje Centara za savjetovanje „Navigator“ u Tehničkoj školi i Učiteljskom fakultetu u Slavonskom Brodu
•Razvijanje obrazovnog kurikuluma za stručnjake u obrazovanju, roditelje i studente asistente
•Izrada priručnika “Detekcija i prevencija BD-a i ADHD-a”
•Usavršavanje stručnjaka na studijskim putovanjima u Napulj (Montessori škola) i Beč (Waldorf škola)
•Pohađanje programa usavršavanja - Marta Meo za praktičare
•Pohađanje programa usavršavanja - Marta Meo za terapeute
•Unaprjeđenje tehničkih i prostornih kapaciteta nositelja projekta i partnera

 

•Unaprjeđenje znanja i kompetencija pri detekciji i prevenciji  BD-a i ADHD-a među ciljanom grupom




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju